• +48 533 367 799

Referent ds. opłat za użytkowanie wieczyste

Oferta dodana przez:

URZĄD MIASTA RACIBÓRZ

jednostka administracyjna

Firma działa w branżach:
Administracja
Urzędy miast i gmin, sołectwa, starostwa powiatowe

Ważne do

2020-08-31

Rodzaj umowy

Umowa o pracę

Wymiar pracy

Pełen etat

Oferta ważna do

2020-08-31

Opis

Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. opłat za użytkowanie wieczyste w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Racibórz.


Warunki pracy na stanowisku:

a) praca biurowa 100 %
b) praca przy komputerze
c) pełny wymiar czasu pracy
d) planowany termin rozpoczęcia pracy od 15.09.2020 r.

Wymagania:

1) niezbędne:

a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub
- wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia lub rachunkowość.
b) obywatelstwo polskie
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

a) 1,5 roczny staż pracy w administracji
b) znajomość:
• ustawy o samorządzie gminnym;
• Kodeks Postępowania Administracyjnego;
• ustawy o gospodarce nieruchomościami;
• ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe
w prawo własności tych gruntów;
• ustawy o postępowaniu w sprawach pomocy publicznej.

 

Więcej na stronie Urzędu Miasta 

Zakres obowiązków

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z naliczeniem opłat za użytkowanie wieczyste osobom fizycznym i prawnym, zgodnie z ustawowo przewidzianym trybem,
2) udzielanie ulg i rozkładanie na raty opłat rocznych za użytkowanie wieczyste na wniosek użytkownika,
3) przygotowanie i wydruk informacji o wysokości opłaty rocznej oraz koordynacja prac związanych z dostarczeniem ich użytkownikom wieczystym,
4) wystawianie faktur VAT dot. opłaty rocznej zgodnie z wykazami z Wydziału Finansowego,
5) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji spraw dotyczących nabywania przez gminę własności nieruchomości w drodze sądowego stwierdzenia zasiedzenia w postępowaniu nieprocesowym,
6) naliczanie opłat przekształceniowych, wydawanie oraz wysyłanie zaświadczeń potwierdzających zamianę użytkowania wieczystego na własność gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe z dniem 1 stycznia 2019r.,
7) wprowadzenie do systemu informatycznego nr ksiąg wieczystych prowadzonych dla nieruchomości lokalowych.

Wymagania

Minimalny poziom wykształcenia
Doświadczenie lub wykształcenie w zawodach

Doświadczenie wymagane (2 - 5 lat)

Wymagane umiejętności, znane technologie, kompetencje

Znajomość języków

Angielski





Niemiecki





Czeski





Polski





uwagi

Aplikuj

Dane kontaktowe

Imię *
Nazwisko *
Nr telefonu
Email *
Data urodzenia
Płeć
Kraj
Kod pocztowy
Miejscowość
Adres (Ulica, nr domu)
Hasło *
Powtórz Hasło *

Jestem

Poszukuję

Dołącz CV

RODO

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Śląskie Porozumienie Gospodarcze ŚLĄSK.ONLINE oraz dostawca technologii - SOFT-IB Ireneusz Burek. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach wskazanych szczegółowo w Polityce prywatności

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych przed wycofaniem zgody.

W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do strony administracyjnej platformy gospodarczej PLUSYdlaBIZNESU gdzie będziesz mógł dodać informacje o wykształceniu, doświadczeniu zawodowym oraz aktalizować swoje dane. Po zalogowaniu możesz brać udział w rekrutacjach.

Platforma Gospodarcza Plusy Dla Biznesu