• +48 533 367 799

„Kraina Górnej Odry” nową marką turystyczną Subregionu Zachodniego

Nazwa administracyjna Subregion Zachodni również zniknie, ewolucyjnie zmieni się w „Zachodnie.śląskie”. Po pięciu miesiącach zakończyły się prace nad strategią marki turystycznej.

„Kraina Górnej Odry” nową marką turystyczną Subregionu Zachodniego

Prace nad stworzeniem marki turystycznej dla obszaru Subregionu Zachodniego trwały od czerwca 2019 r. i były realizowane przez firmę Landbrand z Poznania na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Wartość całego przedsięwzięcia wyniosła 70.030,00 zł. W ramach zadania oprócz nazwy marki turystycznej powstały dwa dokumenty: „Koncepcja rozwoju produktów turystycznych obszaru Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego” oraz „Strategia komunikacji marketingowej obszaru Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego”.

 

Ciąg dalszy i pełna fotorelacja na raciborz.com.pl 

fot. Katarzyna Przypadło


Ireneusz Burek

Podobne artykuły

Wyszukiwarka