• +48 533 367 799

Dyżur telefoniczny eksperta ZUS w sprawie tarczy antykryzysowej

Pracownicy chorzowskiego ZUS w prosty sposób wyjaśnią nowe przepisy, podpowiedzą, z jakiej ulgi można skorzystać i jakie są terminy na złożenie wniosków.

Dyżur telefoniczny eksperta ZUS w sprawie tarczy antykryzysowej

Oddział ZUS w Chorzowie uruchamia kolejny dyżur telefoniczny dla śląskich przedsiębiorców. 30 kwietnia, w czwartek, w godz. od 12:00 do 14:00 eksperci ZUS odpowiedzą na pytania dotyczących wsparcia, jakie można uzyskać w ramach przepisów tarczy antykryzysowej.

- Poprzednie porady cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Specjaliści praktycznie nie odkładali słuchawki ani na moment, bo telefon dzwonił non stop. Zdajemy sobie sprawę, że pytań i wątpliwości jest wiele, dlatego uruchamiamy kolejny dyżur telefoniczny, by odpowiedzieć na pytania śląskich przedsiębiorców - mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim.

Po raz kolejny główne temat dyżuru to wsparcie dla przedsiębiorców w ramach przepisów tarczy antykryzysowej. Zwolnienie z obowiązku opłacenia należności z tytułu składek za marzec, kwiecień, maj 2020 r., świadczenie postojowe dla osób wykonujących umowy cywilnoprawne i osób prowadzących działalność gospodarczą, ulgi w opłacaniu składek bez opłaty prolongacyjnej - odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek - to te przepisy wzbudzają najwięcej pytań. Dlatego ZUS zaprasza do kontaktu ze swoimi ekspertami pod numerem telefonu: 32 34 90 626. Pracownicy chorzowskiego ZUS w prosty sposób wyjaśnią nowe przepisy, podpowiedzą, z jakiej ulgi można skorzystać i jakie są terminy na złożenie wniosków.

 

Podobne artykuły

Wyszukiwarka